13 dagar kvar och Möhippa och svensexa

ja det var ju ett tag sen jag skrev. Men det har varit Tattoo vecka och vi har jobbat där.

Men i allafall. Förra helgen tog våra vänner oss på Möhippa och svensexa. 
Jag fick ett härligt uppvaknande. Jag trodde dom skulle ta Henke men det blev jag som blev tagen. Anna, Linda, Rebecca och Linn kom uppspringande och förde ett jävla liv. Härligt uppvaknande!! Hade 10 min på mig att klä mig sen blev det ögonbindel och åkte i väg. Anlände i Malmö hos Maggie. Där var det uppdukat härlig frukost. Det ringde på dörren och där kom Maria, Josefine och Louise. Vi käka av den härligaq frukosten och drack champang och cider. Mycket gott.
Tack till Maggie och ni andra. Sen tog vi bussen in till centrum. Där fick jag handla på myrornas kläder att ha på mig. Blev jätte snygg.... Sen blev det att sälja pussar på stan. Så där kul.. men jag hade kul. Sen blev det 5 kamp på lazer done.
Vi panga, sumobrottades, boxades, tog oss i genom lazerstrålar och slog ner varandra från pollar. Skit kul. Jag var i lag rött och vi vann. Sen kom Maggie 1 jag 2 och Linda 3. Vi hade svin kul.. Vi käka lite sen begav vi oss till Ystad..
Där fick jag hämta kläder för kvällen sen duscha. Ingela kom oxå med i följet då. Maggie blev kvar i malmö.
Maria Josse och Louise satt och klippte håll i disksvampar. Hm vad ska jag ha det till?? Sen blev det mat. Vi käka burgare från Marinan. Sen kom en tjej dit. Det var en som skulle sminka mig. Det blev jätte fint. Linda fixa mitt hår och sätta fast den vackra slöjan. Sen blev det fråger jag skulle svara på och sen en lek.. Och det var svin skoj..
Sen begav vi oss till Lite mer där jag skulle sälja dessa svampar som penis tvättare.. Och jag fick ihop 310kr.. För 15 svampar. Tack alla ni som gjorde en så fin och rolig dag för mig.






Kommentarer
Postat av: Ingela..

Ja du annsan..har du funderat på om du skall lämna din grävmaskin och börja en karriär som försäljare? Du har visat att allt går att sälja med "mördande" reklam....ler?! 310 kronor, du var nog den enda blivande bruden som kom hem med så mycket pengar i behån...ler Ha det min vän så hörs vi av..kram Ingela

2009-08-17 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0