23 dagar <3<3<33<3

I måndags var jag och pröva min klänning... Gud va fin den var.. Är super nöjd.. Maggie min bästa vän och tärna kom oxå för att se.. Och testa hur vi skulle gör med slöjan.. Sömerska kom oxå och det visa sig att det blev en dala att sy in.. Tappat i vikt .. Härligt. Svärmor kom oxå inom för att tjuvkika..
Det blev väldigt bra allt.. Fick köpa skor oxå.... Så fina och söta..

Sen blev det bråttom vi skulle kollas in bandet oxå i dag kl 19 i Beddingestrand.. Jag blev SUPER nöjd.. Jätte bra killar och det kommer bli super bra.. Riktigt gymt drag...

I går fira vi Lasse (svärfar) 60 år.. God mat och trevligt sällskap...
TACK Lasse för en trevlig kväll..


Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0