När vi blev två<3<3<3<3<3<3<3


Och här är historian om hur vi träffades.........

Det var en kväll i november rättare sagt den 24 nov  2007.. Jag om min vän skulle dricka lite vin och ta oss ner till Lite Mer. Väl där så så blev det ganska mycket cider och det beställdes in champang. Och det blev en ganska häftig fylla för jag minns inte så mycket... Men Henke ord lyder.. Jag kom fram till honom snacka och sen bara jag kysste honom.. Varför vet jag inte men det gick iállafall hem <3. Vi dansa och hade skoj.. Jag om min vän drog hem men efter en timme eller så så ringde mobilen. Tänkt för mig själv: Inget nummer jag känner igen? och vem ringer mig så sent. Men jag svara.. åh di va Henke. Han fråga vad jag gjorde och om jag ville komma ner och prata.. Så jag tog en kappa på mig och gick ner.. kom på mig själv att jag var nästan naken under... men men. Vi prata och sen kysstes vi länge och väl.. Sen stsck han hem och jag tänkte för mig själv Han ser jag inte mer. :-(
För att göra en historia kort så gick Henke och jag i högstadiet tillsammans och han var en sån "player" och ingen jag skulle falla för då..

Dagarna gick efter vårt möte och jag tänkte väl inte så mycket på det. Men så en måndags kväll så kom ett sms på min mobil. LÄGET? VAD GÖR DU? Hm tänkte jag , vem e detta? Gick in på hitta.se och slog nummret. Det var Henke.. Så jag svarade och det hella lede till att vi skulle ses på fredagen. Han skulle jobba men vi kunde ju ses ändå uppe hos hanns päror. Så det gjorde vi.. Dagarna gick och vi sms prata i mobil och träffades. Mina föräldrar bor på gård och vi har ganska mycket mark till det. Så han fråga om han fick jaga där.. Och det gjorde han.

Den 19 december 2007 bestämde vi för att gå ut och äta. Henke hade med två tjejkompisar oxå Anna och en till. (Anna visade sig att bli en väldigt underbar vän) Vi käka sen körde jag och Henke hem till honom. Vi snacka och kolla tv. Det blev sen och inget hände så jag körde hem sent den natten.

20 DECEMBER  Vi bestämde att jag skulle stanna över den natten och så blev det... OCh sen de dagen har det varit VI..
Jag älskar min underbara blivande man....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0